Toimitus- ja maksuehdot
Voimassa 1.1.2023 alkaen
YLEISTÄ VERKKOKAUPASTA
Verkkokaupan tuotteita myy Suomen Mainosmerkki Oy (jäljempänä verkkokauppa), y-tunnus 2837308-7, osoite: Kivikontie 2, 05460 Hyvinkää, puhelinnumero 040 587 9152. Myymme tuotteita täysi-ikäisille yksityishenkilöille Suomeen. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron. Pidätämme oikeuden hintojen ja postikulujen muutoksiin.
TILAAMINEN
Tuotteet tilataan pääsääntöisesti internetin välityksellä osoitteesta https://mainosmerkki.fi ostoskorin kautta. Kaikki tilaukset vahvistetaan sähköpostilla, jossa ilmoitetaan tilauksen hinta, toimituskulut sekä tilatut tuotteet. Tilausvahvistuksen saaminen edellyttää sähköpostiosoitteen ilmoittamista tilauksen yhteydessä. Toimittaminen vaatii lisäksi puhelinnumeron.
Asiakas sitoutuu jokaisen tilauksen yhteydessä voimassa oleviin toimitusehtoihin.
TILAUSVAHVISTUS
Tilauksesta tulee automaattinen tilausvahvistus tilauksen yhteydessä annettuun sähköposti osoitteeseen, josta näet kaikki tilauksesi tiedot.
MAKSAMINEN
Verkkokaupan maksuvälittäjänä toimii Visma Pay (Visma Payments Oy, y-tunnus 2486559-4), joka on rekisteröity Finanssivalvonnan ylläpitämään maksulaitosrekisteriin. Maksamiseen siirrytään Visma Payn verkkopalvelun kautta ja tiliotteella ja laskulla maksun saajana näkyy Visma Pay tai Visma Payments Oy. Visma Pay välittää maksut verkkokauppiaalle. Maksaminen on turvallista, sillä kaikki maksutapahtumaa koskevat tiedot välitetään salattua yhteyttä käyttäen niin ettei kukaan ulkopuolinen taho näe maksutapahtuman tietoja.
Kauppa syntyy verkkokaupan asiakkaan ja verkkokaupan välille. Verkkokaupan vastuulla ovat kaikki kauppaan liittyvät velvoitteet.
Lue lisää Visma Paysta: https://www.visma.fi/vismapay/
Maksutavat
Visma Pay -palvelun kautta voit maksaa verkkopankkitunnuksilla, lompakolla, maksukorteilla (credit/debit), laskulla tai osamaksulla. Käytettävissä ovat seuraavat maksutavat: Osuuspankki, Nordea, Danske Bank, Oma Säästöpankki, Säästöpankki, Aktia, Paikallisosuuspankit, S-Pankki, Handelsbanken, Ålandsbanken, MobilePay, Masterpass, Pivo, Visa-, Visa Debit-, Visa Electron-, MasterCard- ja Debit MasterCard -kortit, sekä Jousto, Fellow Lasku ja Fellow Yrityslasku.
MobilePay: Voit maksaa MobilePay-lompakollasi mikäli olet sallinut verkkokaupoissa maksamisen sovelluksen asetuksista. MobilePay-lompakolla suoritetut maksut veloitetaan lompakkoon liitetyltä maksukortilta. Mikäli maksun veloittaminen maksukortilta epäonnistuu, MobilePay-lompakolla maksaminen ei ole mahdollista verkkokaupassa.
Pivo: Käyttöehdot ovat tarjolla Pivon sivuilla: https://pivo.fi/kayttoehdot/pivon-kayttoehdot/
Jousto lasku ja osamaksu on kotimainen palvelu, jolla teet ostoksesi nopeasti ja turvallisesti. Jousto on tarkoitettu yksityishenkilöille, jotka ovat hoitaneet raha-asiansa moitteettomasti. Joustolla saat 30 vuorokautta korotonta ja kulutonta maksuaikaa. Laskun saatuasi voit päättää maksatko sen kokonaan vai osissa. Osamaksulla voit maksaa ostoksesi jopa 36:ssa erässä, alkaen 9,90 eur/kk. Jousto osamaksun kustannukset ovat 3,90 eur/kk ja 19,90%:n luottokorko. Voit maksaa Joustolla 30–3000 euron ostoksia. Luotonmyöntäjänä toimii Aurajoki Nordic Oy. Lue lisää Joustosta osoitteessa www.jousto.com.
Visma Pay -maksupalvelun yhteystiedot
Visma Payments Oy (Y-tunnus 2486559-4)
Sähköposti: helpdesk@vismapay.com
Puhelin: 09 315 42 037 (arkisin klo 8-16)
Postiosoite: Brahenkatu 4, 53100 Lappeenranta
TOIMITUSAIKA
Postitamme tuotteita jokaisena arkipäivänä. Tuotteet toimitetaan pääsääntöisesti viikon kuluessa maksun vastaanottamisesta. Toimitamme tuotteita vain kotimaahan.
TOIMITUSTAPA JA TOIMITUSKULUT
Toimituskuluihin sisältyy posti- ja pakkauskulut. Voit katsoa toimituskulut valittuasi ostoskorin maksu- ja toimitustavan. Toimitamme tilaukset pakettina ja maksikirjeenä, vain pakettia voi seurata lähetystunnuksella. Mikäli toimitus halutaan ”särkyvää” -pakettina, lisätään toimituskuluihin erilliskäsiteltävän paketin maksu postin voimassaolevien hintojen mukaan. Lisätietoja pakettivaihtoehdoista maksuista ja kuljetustavoista saat osoitteesta kauppa@mainosmerkki.fi.
VAIHTO- JA PALAUTUSEHDOT
Asiakkaalla on Suomen kuluttajansuojalain mukainen 14 päivän vaihto- ja palautusoikeus. Palautusoikeus koskee vain alkuperäispakkauksessa olevia käyttämättömiä ja myyntikelpoisia tuotteita. Asiakas maksaa palautuksesta aiheutuvat kulut.
Liitä palautuksen mukaan seuraavat tiedot:
• asiakasnumerosi, nimesi, osoitteesi ja puhelinnumerosi
• sekä kopio Suomen Mainosmerkki Oy:n tilausvahvistuksesta
Maksunpalautus tehdään aina ostossa käytetylle maksutavalle.
Palautusosoite:
Suomen Mainosmerkki Oy
Kivikontie 2
05460 Hyvinkää
Emme vastaanota palautuksia yli 14 vrk kuluttua toimituksesta.
Ongelmatilanteet kuljetuksessa sekä viallisten tuotteiden osalta ota yhteys osoitteeseen kauppa@mainosmerkki.fi
Mikäli tuote on kadonnut kuljetuksen aikana, vioittunut tai asiakkaalle on toimitettu väärä tuote, tulee asiakkaan ilmoittaa virheestä välittömästi osoitteeseen kauppa@mainosmerkki.fi tai postitse:
Suomen Mainosmerkki Oy
Kivikontie 2
05460 Hyvinkää
Ilmoitus virheellisestä toimituksesta tai viallisesta tuotteesta on tehtävä 14 päivän sisällä tuotteen vastaanottamisesta. Jos paketti on vioittunut postissa, on tuotteesta tehtävä välittömästi reklamaatio postiin.
MUUTA
Pidätämme oikeuden muuttaa toimitusehtojamme. Asiakkaan on ennen tilaustaan tutustuttava kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin.
Suomen Mainosmerkki Oy käsittelee kaikki asiakastiedot täysin luottamuksellisesti. Rekisteriselosteemme on saatavilla pyynnöstä, osoitteesta kauppa@mainosmerkki.fi. Suomen Mainosmerkki Oy sitoutuu olemaan luovuttamatta asiakastietoja kolmannelle osapuolelle.